söndag 3 oktober 2010

Oh Noes, Jag har helt glömt bort bloggen!

Hej igen! Jag är inte en snäll flicka, jag hade helt glömt bort bloggen :S. Har haft så mycket att göra! I torsdags var jag i Kungälv, skit kul ;) Sen i fredags så var jag kvar i skolan med cbounce i ungefär...3-4timmar efter vi slutade(!) och spelade kort med väldigt trevligt folk :D och gjorde vi franska läxan :D Igår, Lördag så gjorde jag läxa hela dagen fram till ungefär 4 då jag åkte in till stan med Louise och Sofia :) Vi åkte till Media Markt, för vi skulle köpa lite olika saker och sedan gick vi på restaurang, sjukt trevligt! Efter det åkte vi hem till Sofia och skulle ha filmkväll med Sara, men vi kunde inte komma överens om vilken film vi ville se, så det slutade med att vi spelade "Med andra ord" istället, ett sjukt kul spel :) Men sedan tröttnade vi på det så då satte vi på en massa gamla CDskivor, Hits for kids...och sånna :P Vi kunde typ ALLA låtarna och dansade och flummade runt =) hur kul som helst! Idag ska jag ägna mig åt läxa, har redan gjort matte och ska nu börja med lite civics tror jag...eller kanske religion...sen har jag bara franska,engelska,svenska och P.E kvar...(Y) trevligt med läxor!
Det har inte hänt något särskilt på Utbytesfronten...eller joo! Jag läste att folk som åkte med STS fick USAska organisationer när dom kom till USA, men är inte STS kända för att vara STS all the way liksom? så jag frågade min kontaktperson...och hon blev förvånad och frågade vad jag pratade om o_o'' så jag vet inte riktigt. ^_^ 
PS: BLÄÄÄ hur hände det här med det överstrukna? :S får inte bort deeet!!! DS.
Kjaaam// Andréa som inte vill ha mer läxor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar