torsdag 21 oktober 2010

Robinson vs. Survivor?

Halloj :O Idag var jag hemma sjuk igen ju och då tittade ja på den nyaste Survivor(21:a säsongen för o vara exakt o_o tänk, 21säsonger!?!?) och då märkte jag att det var nästan exakt likadant som Robinson...så då började jag tänka, vilket är bäst? Robinson har mer gemenskap och liksom mer...roligare att titta på mellan tävlingarna :O Allt som visas på Survivor är hur de skapar massa allianser med varandra...förutom när det är tävling förstås, då är det typ roligare för de är mer påhittiga :O Oh well, enough 'bout that.
Jag var ju på hälsoundersökning idag, det gick skit bra ;D men det var lite konstiga frågor som dom frågade efter...som om man gick i sömnen, hade acne eller hade återkommande mardrömmar...liksom, vad har det och sitt utbytessår och göra? får man inte åka till usa om man har acne? :P Sen tog jag spruta. första utav de tre Hepatit B. Räknade gångerna jag kommer behöva gå till läkarn det närmaste halvåret och det blev minst 6ggr till...trevligt? :P  Nu kollar jag på Robinson, sen ska jag göra min franska läxa och sedan sova ;D Imorgon ska jag(om inget helt oväntat händer) gå till skolan och då är det PJ day ;D så då ska man ha på sig pjamas :O.
Goodnighty ;D

Kjam//Andréa ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar