måndag 11 oktober 2010

RIS, RICE, RIS, ris,ris,ris...JAG ÄR GALEN!

Är det bara jag som älskar ris? för alltså jag kan inte sluta äta det, om vi äter det hemma, då äter jag hellre bara ris än något till...det kanske är ovanligt? haha, fick bara för mig att jag skulle skriva av mig här...i bloggen ;). 
Idag var ingen särskild dag i skolan...vi skrev typ 10sidor i blocket på 2 lektioner och jag körde beep-testet för första gången på gympan....inte lika läskigt som jag trodde det skulle vara! Sen gick jag o Zozo till statsbiblioteket...lämnade tillbax en bok o lånade en ny, jag läser mycket böcker nu för tiden! Kulkul! Sen åkte jag en konstig väg till Linnéplatsen för att åka hem med 80an...med 42an åkte jag o_O åkte på nät random ställe jag aldrig varit innan....på bussen så kom det in några gamla personer och en såg ut att ha det jobbigt så jag sa att hon kunde ta min plats, hon bleb jätteglad. Det gjorde mig jätteglad och det kändes som att jag gjort något bra idag. Sedan kom 80an precis när jag hoppade av bussen, skit skönt! Jag åkte hem...såg på tv och gjorde läxor och nu är jag här (Y)


Kraaam// Andréa!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar