onsdag 6 oktober 2010

Wednesday!


Nu vart det dags för ännu ett blogginlägg :D!Senaste dagarna har jag varit väldigt stressad och sovit för lite...gjort mer läxor än jag någonsin gjort förut, hoppas allt lönar sig i slutändan! Idag har jag bara 1läxa, Religions Exam, men aja, jag är klar redan :). 
Jo föressten! Vet ni alla Utbytesfolk :O På min skola ska vi ha tema vecka! typ som Spirit Week? eller Homecoming week, eller vad de nu kallar det, när man klär ut sig i olika saker hela veckan! Liksom, hihi gud vad kul :D. Det skulle vara nästa vecka, men då ska vi fotas, så då ändrade de det till om 3veckor istället. Jag blev inte utagen till att åka till Budapest :S men det gör inget! För en vecka i Budapest...ett helt år i USA! vilket väljer jag tror ni?
Det var nämligen så att vår skola samarbetar med några olika skolor, och en av dem ligger i budapest, så då kunde man anmäla sig till att åka 1vecka dit, under skoltid. Jag ville såklart vara med då man får åka helt gratis! Men...några av er vet nog hur mycket tur jag har :P, ingen alls. Men min kompis blev uttagen så jag ör jätteglad för hennes skull! :D:D
Idag är första gången jag sovit mer än 5timmar på 3dagar, jag måste sova minst 8timmar per natt för att vara någorlunda pigg...fatta då 3timmar för lite, två dagar irad? Men nu är jag pigg :D för jag sov 8½timmar<333! 


Hugs :D // Andréa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar