fredag 8 oktober 2010

Friday ;D

YAY skolveckan är slut :D Fast, jag tycker det är typ kul att gå i skolan :O jag menar, fattar ni vad uttråkade vi skulle vara om vi inte hade skola? Det skulle sluta med att alla tog livet av sig typ, okej kanske inte...men nästan? Igår så hade vi "P.E day" alltså, idrottsdag. Den började 9.00 och då blev vi indelade i grupper, 6 grupper tror jag bestämt det var, jo föressten, "vi" var alla som går P.E A och B...ganska många alltså. De aktiviteter vi hade var: "Weight lifting" det var typ...vi lysnade på gympaläraren som berättade om hur vi borde träna...och sen fick vi prova på gymmet lite. 
Efter det var det "Orienteering" vilket är, aa just det, orientering, så himla onödigt med så liknande namn? o_o...Aja, det gick ut på att orientera sig lite runt staden. Sedan var det "Lindy Hop" som var en dans...som var väldigt speciell, inte särskilt rolig och såg bara konstig ut, men aja, det är väl bra att veta antar jag? :P. Efter det var det lunch, Cecilia trodde någon hade tappat bort Poddie(hennes iPod) så hon fick panik, men hon hittade honom, så det var tur det! Det var nämligen så att det var 4mobiler som blev stulna. Efter lunch var det "Squash", vilket jag spelat en gång innan, och inte tycker är särskilt kul, men det var ändå ganska kul haha, jag o cecilia var inte precis de bästa på det...menmen ändå ;D. Den sista saken vi gjorde var "Sats" stod det, det var olika aktiviteter för varje grupp, och vi fick en slags...boxnings sak :O Vi typ hoppade omkring och boxades i luften och sparkade, såg riktiga coola ut :D Det enda jobbiga var att vi hade ju redan gjort allt det andra...så vi var redan relativt trötta...men aldrig trodde vi att vi skulle bli så där trötta! Hälften gav upp och vi som fortsatte praktiskt taget dog efter passet. Men kul var det!!! men...nu...har jag VÄRLDENS träningsvärk, alltså, jag kan knappt gå!? Det är typ helt omöjligt :S...
Idag hade vi franska prov, det gick väl sådär, det var lite i slutet av det som var svårt. Vi fick också tillbax våra matteprov, jag blev nöjd för jag fick VG :) det är det jag satsar på i matten :P. Sedan slutade vi och sen dess har jag inte gjort någonting...eftersom jag inte kan röra mig. CYA BIATCHES ;D


Kramisaaar till alla :D:D//Andréa! PS. nämnde jag att jag är otroligt flummig idag O_O och social, så om ni vill mig något, kom hem hit bara ;D DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar