fredag 8 oktober 2010

Hihihi, jag är en sån bloggnörd!

Hej ;D Jo, jag har inget för mig och hittade den här listan på en anna blogg så jag tänkte, why not? heh heh.

1. Hur gammal är du om fem år? 21! ojoj o.o vem börjar bli gammal här!?
2. Vem var den sista du träffade?...Cecilia, när vi gick till bussen när vi skulle hem? haha.
3. Hur lång är du? Ungefär 160...vet inte exakt faktiskt.
4. Vilken var den senaste film du sett? Det ar nog "I rymden finns inga känslor" för två veckor sedan...gick med Anna ;D
5. Vem ringde du senast? Mamma :O
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Typ, inte Tor haha! till Simon.
7. Var är dagens planer? Ingen särskilt faktiskt...tråkigt...kanske se på Idol? haha

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag gillar båda, men jag smsar mycket mycket mer än ringer.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? De är gifta :)

10. När såg du senast din mamma? Igår kväll...vaknade efter båda föräldrarna gått.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå :D eller de kan vara Gråa också...men oftast blåa!

12. När vaknade du idag? 06.52...men gick inte upp förens 07.15 typ >_<

13. Har du någon gång hittat en katt? Nej, och aldrig haft en, bara passat Lukas<3
14. Vilken är din favoritplats? Där jag känner mig trygg och älskad :)

15. Vilken plats föredrar du minst? Hm...Där jag känner mig otrygg och oälskad? haha
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Resande eller boendes i USA eller Varberg :)
17. Vad skrämde dig som barn? Hundar....usch usch! många dåliga minnen >_<

18. Vem fick dig att skratta senast? Det var nog Simon...eller kanske Blenda...kommer inte ihåg!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jag har inga...men mina föräldrar har det? Men nejdå, det  har väl inget med ålder eller? Alla kan ju äga dem.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar, saknar min stationära ibland :S

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med, eller med pjamas eller t-shirt+shorts ^_^
22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre! en gul en grön och en matchande täcket ^3^
23. Hur många landskap har du bott i? Västra Götaland. Alltså 1.

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej, jag dricker inte =)
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Absolut strumpor, ÄLSKAR strumpor<3

26. Är du social? Jag antar att jag är social...men ibland vill jag inte prata med någon alls på några dagar, konstigt nog.
27. Favorit efterrätt? Helt klart kladdkaka...eller kladdkakemuffins :P Det bästa som finns<3!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Jag skulle resa :O och typ liksom spara, så att jag har när jag är äldre...jag skulle nog också resa till nånstans i Afrika och hjälpa folk där =)
29. Tycker du om Kinamat? Japp, det är hur gott som helst<3
30. Tycker du om kaffe? Usch, nej, Usch, fy!
31. Vad dricker du till frukost? Helst Oboy men även Blåbärssoppa,vatten eller saft ^^ gillar inte mjölk.
32. Sover du på någon särskild sida? Nej, jag måste byta sida hela tiden, vet inte varför.
33. Kan du spela poker? Japp ;D men gör det knappt, eller asså jag kan Texam Hold 'Em ;D
34. Tycker du om att mysa? JA! typ det bästa som finns :D haha, skit mysigt ju :3
35. Är du en beroendemänniska? ...ingen aning...vad betyder det?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja! 2till, alltså de fyller år samma dag, samma år ^^. Sedan massa andra som fyller år dagen före eller efter också...

37. Vill du ha barn? Japp! 
38. Kan du några andra språk än svenska? I know some English...et...je parle un petit peu francais? ^^
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nope, verkar läskigt :S

40. Föredrar du havet eller en pool? Absolut havet! Det är så hiimmlaaaa härligt att bada i havet<3 pool...då blir det mer...som fakehavsbad, itne lika bra liksom.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat. Haha, alltså typ gå o fika och sådant.
42. Äger du dyra smycken? Äger nästan inga smycken, så nej.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nejdå!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Tuggumi :3 dom är slut nu! T_T
45. Vem är den roligaste människan du känner? Alla mina vänner är roliga...så ;D jag känner ingen roligaste.
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett på vänstra knät....jag cyklade i Kroatien, och så fanns det en liten stålsak som stack ut...och så skrapade jag knät på den, sen blev det ett ärr, fattar itne hur?
47. Vad har du för ringsignal? Jag har alltid på ljudlös, viberation.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nja...inte dirket, från när jag var 10 kanske?
49. Flirtar du mycket? Nej, inte direkt :O

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Jag har ingen...
51. Kan du byta olja på bilen? Nej, jag kan inget om bilar :O
52. Har du fått fortkörningsböter? nej, jag har inte bil <_< minderårig.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Den skarpa eggen...eller Hata Romeo, kommer inte ihåg vilken jag läste ut först ^^
54. Läser du dagstidningen? Ja, eller asså Metro, nästan varje dag på bussen.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, jag prenumererade på Nalle Puh tidning när jag var liten...men that's it.
56. Dansar du i bilen? Ofta faktiskt, det är så kul! Men mest kul med kompisar...hahah, minnen <3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Det var nog när jag gjorde mitt Franska prov...det sista ordet var nog exigeant.
59. När var du i kyrkan senast? Oj, inte vart där på länge! nån gång i...april? antingen var det min mormors begravning...min kusins konfirmation...eller min återträff med konfan...kommer inte ihåg vilken som var sist >_<
60. Vilka personer utmanar du? Ingen! Mwaha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar