torsdag 28 oktober 2010

Sjuk...igen!?!

Hejhej! Jag är så trött på att vara sjuk T_T  har feber idag...inte haft det på typ o.o jättelänge! bara en skoldag kvar och sen är det höstlov :O gud vad tiden går snabbt!!! Jag ska göra massa saker i helgen, så jag måste bli frisk! :S Först ska jag på Fredag ha filmkväll med Sara,Sofia och Louise :3 sen på Lördagen ska jag laga köttbullar med mamma och pappa xD och sen på Söndag-Måndag sova över hos Anna...eller ja...inte sova men vi allihopa ska kolla på filmoch flumma runt hela natten :P. På lovet ska jag inte göra något särskilt...förutom läxor :S har massvis med prov och inlämningar efter lovet! T_T hate it. Fast, mamma och pappa pratade om att kanske åka till Stockholm eller Malmö o_o ingen aning om det blir av eller inte :P.
Jag är typ helt klar med allt man ska göra innan man skickar in alla papper till STS som skickar vidare det till USA nu :O Det enda som är kvar är "judgements" från alla lärarna...har fått av 3lärare än så länge...men sen så ;D! Jag vet också vilken organisation i USA jag ska få, STS, känns ganska bra att ha STS där också :O


Sjukkramar // SjukAndréa ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar