tisdag 19 oktober 2010

GEEK DAY :D

Hejhej ;) Idag är det geek day i skolan, man ska alltså klä ut sig till nörd!Jag...ser ut som en nörd. Menmen, hoppas fler än jag klätt ut sig o_o'' för annars blir det liiiiite pinsamt!? 
Igår var Crazy Hair Day....jag tänkte tupera hela håret men hann inte för jag vaknade en kvart innan jag skulle åka :(. Jag kom på nu, för kanske 5 minuter sedan, att jag inte skrivit på min blogg på EN HEL VECKA!? Varje dag har jag gått o tänkt på det, men aldrig blivit av. Vet inte om jag har så mycket att skriva....inget intressant händer i mitt liv just nu...eller jo! Jag åkte till pappas jobb igår, HELT själv(!? helt otroligt!) med buss...aldrig gjort innan och jag gjorde rätt på första försöket :D Sen när jag kom dit hälsade alla på mig och jag fick varm choklad och bulle :3 verkligen värt det! Sen åkte jag och pappa till optikern. Där gjorde optikern ett syntest på mig, för vi ville se om jag hade dålig syn, vilket vi inte trodde, men ändå ;). Det visade sig att jag faktiskt var lite närsynt O:O:O:!? Fast det är så lite än så länge så jag får välja själv om jag vill ha glasögon eller inte ;P. Igår var det väääärldens oväder...och inatt kunde jag knappt sova för att det regnade/blåste så mycket...jag älskar sånt här väder<3'
Aja, nu ska jag gå och nörda mig på vägen till skolan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar