torsdag 21 oktober 2010

Sjuk,sjuk,hälsokontroll?

Hej allesamans! På geekday, var jag typ den enda som var utklädd, det var jobbigt att gå runt med skit fula kläder+fula glasögon o_o man fick värsta dåliga självförtroende även fast man bara fejkade det!? Sen regnade det skit mycket hela dagen...och jag trampade i en vattenpöl så hela min fot blev blöt :S. Sen började jag må sjukt illa så då åkte jag hem...igår mådde jag lika illa och hade lite ont i magen och nu mår jag fortfarande lika illa och har ännu mer ont i magen? Därför har jag inte gått till skolan på 2½ dagar...det är hemskt! Allt man vill är bara att gå och ha roligt med sina kompisar i klassen :S!
Idag ska jag på hälsoundersökning,ta Hepatit B första sprutan och kanske ta TBC skin test...mycket, är ganska rädd men vill bara få det överstökat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar