onsdag 27 oktober 2010

Onsdag!

Åhoj! Förlåt för att jag inte skrivit på 4dagar, men jag glömmer alltid bort bloggen :S Vill inte, men det bara händer! Vad har jag gjort de senaste dagarna? Ingenting speciellt. Jag har sovit och ätit och gjort läxor mest. Såklart har jag ju gått i skolan också. Imorgon kommer nior som kanske ska börja på min skola :O Fatta, jag kommer ju gå med dem!? Så det är lite läskigt, men ändå kul :D Jag har varit sjukt trött de senaste dagarna...så när jag kommit hem efter skolan så har jag seriöst somnat i 3timmar!? två dagar i rad...men inte idag!Helt otroligt :P!
Jag gillar inte vädret som är i Göteborg just nu...det är bara regn och blåst och kallt och mörkt :S Jag som älskar regn! men inte tillsammans med de andra 3! Nu ska jag nog lyssna på mer musik och sen kolla på tv :3


Kramiis Kramiis // ANDRÉA! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar