torsdag 30 september 2010

Kungälv!?

Godkväll Bloggen!
Idag har jag haft studiedag. Jag spenderade den genom att åka till Kungälv med två klasskompisar för att träffa en kompis till min ena kompis. Vi träffade honom+ en från vår skola som tydligen kände han andra också :O så det var trevligt! Sen gick vi runt massor och då ser vi 2 till från vår skola!? såklart säger vi hej till dem. Men liksom, är Kungälv där alla IHGRians hänger eller? Sen när jag kom hem skulle vi ha kalas för Pappa så det blev ingen vila där inte! Direkt på att börja städa och skala ägg. Sen kom släkten och vi hade väldigt trevligt ;) (som alltid)...sen behövde jag göra läxa, så jag har suttit med Franskan i 2timmar, känner mig duktig. Nu har jag precis pratat lite med några på Skype och ska förmodligen sova :D. Godnatt.


Kjaaaam//Andréa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar