lördag 25 september 2010

Oh my Goshiloshie.HEY THERE BLOGG.

Hello all you...Människor. Hejhej! Jag heter Andréa och jag är 16 år(född 94, 30mars om ni nu vill veta, förmodligen inte ^_^). Jag bor i Göteborg och går på IHGR(International High School of Gothenburg Region) första året, SP1A är min klass LOVE Y'ALL<3. Ehm, ja.
Jag har länge velat skapa en blogg men det har aldrig blivit av eftersom jag aldrig kommit på något bra namn på min blogg. Anden i USA var nog mitt första förslag på bloggnamn, och efter mycket tänkande var det nog det bästa så därför tog jag det ;). Aden kan ju både vara en And och en Ande...och folk kallar mig Anden...och ja...Anden lät bara roligt :D haha. Känner att det här är ett väldigt tråkigt inlägg O_O men så får det bli. Jag märkte nu att jag inte ens kommit till vad bloggen ska handla om, men det får vänta! Jag har haft blogg innan men då var jag kanske 12 och skrev i en vecka sen tröttnade jag, så förhoppningsvis ska mitt tålamod hålla längre den här gången :D. Jooo justeja, om vad jag ska skriva om. Jag ska skriva om före/under och efter mitt utbytesår i USA 2011/2012. Nästa inlägg kommer vara mer om det :) Jag kommer även skriva om random stuff som händer i mitt liv, men det här kommer inte bli någon Modeblogg, för det bryr jag mig inte om. Så, nästa inlägg HERE I COME :D


Massa kramar till alla mina Kramkompisar :D //Anden i USA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar