söndag 26 september 2010

Söndagskvällar...inget jag gillar.

De flesta söndagskvällarna består av läxor för min del, det jag inte hunnit/orkat göra de andra dagarna...Ja, jag är inte så smart när det gäller att planera och sedan följa planeringen :). Ikväll har jag skrivit klart min Civics och börjat öva på den, det är helt omöjligt! Vi ska kunna den nästan utantill...och jag kanske kan 5% utantill? Imorgon är det "Suit-up day" i skolan, så ska vi alltså klä upp oss lite och se smarta ut. Jag ska ta på mig min kavaj(typ som jacka...), skjorta och slips, så jag går ganska mycket in för det ;). Imorgon kommer även några Schweiziska studenter som ska besöka vår skola :O så det blir nog kul! Men nu ska jag gå o lägga mig i sängen med datorn och bara chilla lite och sen soovaaa <3 Ska nämligen upp klockan 5.30AM imorgon. Det är för att jag ska vara i skolan 7 för att öva Civics med Hasina :). Åh JUSTE, Jag fick ett mail av STS i Onsdags men såg det inte fören nu! Där stod det att det var en infoträff i Lördags...missade ju den då, och att vi ska ha nån...föreberedelsecamp i Sverige en helg :O Det var nytt för i år tydligen! Låter skit kul :D och det bästa är att det är gratis! och jag fick reda på att de första personernas information hade skickats till USA förra veckan...så nu leter de familj till dem...tänk och jag vart en av dem, gud vad kul det skulle varit! Aja, Gonatt allesamans <3


Kraaam // En väldigt läxtrött Andréa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar