måndag 27 september 2010

En Halvtdrogad och jätteglad Ande.

Hejsan igen! Nu har jag spenderat lite mer än 2 timmar på läxor...länge sen det hände faktiskt! Brukar göra dem på kanske 20min och sen orkar inte mer :P så jag känner mig duktig :D Jag är gaaaanska trött idag...och när jag satt där nere i köket och blev förhörd på Ordklasser...det var nästan som om jag var drogad eller nåt! Jag satt med halvöppnade ögon och skrattade/irriterade mig på exakt ALLT. Aja nu är jag ovanligt pigg igen :D.
Jo, jag skrev ju att jag var lite sur på STS innan idag? Men jag tar tillbax det, de skickade till mig innan idag! Fast mitt problem hade redan lösts sig...så det var inget jag behövde fråga min kontaktperson ändå...haha fail :P Mamma kom hem idag och berättade att jag ska på hälsoundersökning OCH ta första sprutan för Hepatit B den 21:e Oktober, alltså än mindre än 1 månad :O så det känns bra! För då kan jag förmodligen skicka in mina papper och kanske komma med nästa kull(? haha) med papper som forslas över till USA ;D. Nu ska jag ta o chatta vidare med mina otroligt roliga kompisar :D Nej, jag är inte sarkastisk ¨^_^.


Kjamiis// Anden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar