lördag 25 september 2010

USA :D

Hej igen ;) 


Jag kom på hur osmart jag lät i mitt förra inlägg, jag tänkte inte ens på att Anden(alltså från en And flera Änder) och Anden(en Ande flera Andar) stavades exakt samma och att ni kanske inte förstod det :P. 


Jo, back to the point. Jag har alltid drömt om att uppleva ett riktigt HighSchool sen jag var kanske, 9-10 år? Men det var inte fören i kanske förra hösten(?) som jag gjorde något åt det. Jag kom på att jag ville åka till USA som utbytesstudent, jag visste knappt något om det då, men jag läste allt jag kunde hitta. Jag kom faktiskt på det genom att STS och EF hade varsin Monter under Gymnasiemässan. Jag gick på ett infomöte med STS och sedan anmälde jag mig. Jag fick komma på intervju och blev antagen och sen dess har jag mest bara skrivit på papper om mig själv, skrivit på ännu mer papper, skrivit brev om mig själv, gjort ett litet fotoalbum och haft en väldig massa utbytesmania. För er som inte vet vad Utbytesmania är så är det när man int ekan sluta tänka på att åka, man läser allt som man hittar om utbytesstudenter, så som bloggar,forum osv. Man kan även inte sluta kolla upp fakta om USA. Som ni märker har jag en tendens att skriva långa blogginlägg...så var förberedda på det haha :D. Det jag har kvar innan de kan börja leta familj till mig är att gå på en hälsoundersökning, göra ett TBC-skin test och få premilinära tider för när jag ska ta sprutor(blir nog runt 4-5st :S jag gillar inte sprutor.) SÅ jag försöker få mamma att beställa tid för allt det men hon bara skjuter upp det och säger: "nej men det är ju nästan ett år kvar tills du ska åka, stressa inte upp dig!" såklart jag stressar upp mig, jag vill ju skicka iväg det så snart som möjligt!? Aja, nu ska jag inte störa er något mer, för några minuter iaf :D


KramKram igen på alla mina KramKompisar(KK höhö...roligt skämt.)// The Spirit in The United States of America. (Det  heter väl Spirit?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar