lördag 25 september 2010

Random Vattendricksfontän(?) och en väldigt trött Andréa.

Hej igen! för tredje gången på en dag! Nu tänkte jag bara spotta ut mig en random sak som jag såg idag. Jo, jag var på bokmässan med min kompis Adam(väldigt rolig och trevlig person ;) som jag känt sen jag var 3år!) och vi var på bokmässan. Vi gick runt lite för att hitta ett fikaställe och då går vi förbi Kungsportsplatsen(ligger i Göteborg) och mitt bland busshållplatser o sånt så står det en Dricksvattenfontän!? Ni vet, en sån där liten där det bubblar upp lite vatten och så dricker man? Som finns i simhallar och i typiska Highschoolfilmer? Jag blir skit förvånad och måste ju såklart prova den, så jag går fram och tar en klunk, det smakade helt normalt :O Får hoppas att jag inte blir sjuk bara :P 
Bokmässan var ganska tråkig först för vi gick bara runt bland massa tråkiga vuxenboksförlag. Men sen hittade vi bla. Nanna Johansson(komiker), vi snurrade på en snurra för att få reda på var vi skulle fötts om vi föddes idag och skrev på en massa protester och sådant. Vi åt även mycket godis som fanns där och ett äpple. Juste! Vi pratade med någon från Sveriges Radio också! Som tyckte vi var så intressanta så vi fick varsin Sveriges Radio Tygpåse ;) Det ni, det är något aldelles speciellt! Ni har jag då ett nyckelband och en tygpåse från SR. Ojoj, känner att det blir lite väl långt det här inlägget...så nu ska jag nog ta och chatta lite med lite kompisar och sen sova :) Har massa läxor att se fram emot imorgon, Yay...not.


KramKramKram Allihopa // Kramälskaren Andréa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar