onsdag 12 oktober 2011

Dag 41

Nu har jag varit i USA i över 40 dagar. Det känns heeelt sjukt! Men det är vardag här nu liksom. Jag har inte så mycket hemlängtan än men det kommer nog snart haha. Min vmamma förväntar sig att jag ska ha hemlängtan så det känns bra, liksom att hon inte blir ledsen för att jag har hemlängtan utan hon fattar att det bara är så liksom :)
Jag har knappt någon tid alls att sitta vid datorn. Det är i sånnafall när jag gör läxa då vi har mycket läxa på datorn eller när jag ska sova. Även på helgerna är jag oftast hur upptagen som helst! Vilket både är bra och dåligt haha, jag älskar att bara vara ensam ibland och göra saker ibland och här får jag bara göra saker hela tiden så jag saknar liksom att ha ensamtid, men nu är det bättre än innan. Innan hade jag liksom ingen tid ensam alls, så det har blivit bättre :D!
Tänkte bara skriva detta för att skriva något haha. Jag har massor med dagboksskrivande som jag skrivit i min Dagbok(yes jag har en dagbok, impressive!) som jag tänkte dela delar av den med er, men jag har inte orkat skriva över det till datorn än så det får vänta :) Om jag inte skriver ner varje dag vad jag gör så har jag glömt det efter 2 dagar så det känns som att jag måste skriva ner allt liksom :) Fast...jag har glömt väldigt många dagar ändå haha.

Tänkte att jag kunde dela med mig av denna extremt fina bild av mig och Sun haha. Det är under en Bibelklass, liksom, som ni märker så är vi kanske inte världens bästa elever menmen...vi hade kul iaf :D den lektionen så spelade de andra in videoklipp där vi sjöng Don't stop believing och typ skrek och dansade hahahaha tillslut kom andra in och undrade vad vi sysslade med. Själv tyckte jag det var konstigt att vikarien inte sa till haha.
Åh jag har problem med magen  hela tiden här pga den annorlunda maten o sånt, extremt jobbigt. (Random information ni säkert inte ville veta haha)
Denna vecka har vi så sjukt mycket  läxa! Men jag har 3 studyhalls imorgon så då hoppas jag få mycket av det gjort  :) Ska läsa ett kapitel av "The Odysseus" nu innan jag lägger mig :D
Åh, jag hade volleybollmatch idag också! Jag spelade ganska lite och failade, men jag gjorde en väldigt bra bump så jag är  nöjd :D Vi förlorade dock och coacherna blidde  ganska frusterade då de tycker att halva laget inte försöker riktigt :/ Menmen, vi hade kul! Jag åt 2 gånger på subway också haha, äter liksom aldrig snabbmat här och så äter jag det 2 gånger på en dag. Fast subway kanske inte riktigt räknas som snabbmat, aja.
NU ska jag allt gå o lägg mig! Tänkte gå o lagt mig för typ en timme sen...aja...så går det när man inte lyder sig själv!
Godnatt allihopa, saknar er något enormt!!
Kramar i tusentals! // Andrea :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar