onsdag 12 oktober 2011

Brev!

Jag har nu fått brev från 3 stycken, känner mig älskad <3
Fick ett från mamma idag och blev överlycklig! Saknar mina föräldrar något otroligt mycket! Liksom, dom kan vara jöttejobbiga ibland men när man är borta från dom en längre period och bor med en annan familj märker man hur helt fantastiska dom är :) Just nu är de i Frankrike(tror jag, de kanske kommit hem...) men jag hoppas iallafall att ni har det jättebra där!
De andra två är från två av mina bästa kompisar :) Håller på att skriva svar till alla tre just nu men ni får allt vänta ett tag! För ja...jag vill inte skriva samma sak i alla 3 brev och då måste jag skriva olika dagar och gaah det tar lång tid haha :P Så håll ut <3
Ville bara skriva över hur tacksam jag är över alla brev jag får :) Känns liksom mer personligt!

Kram Andrea!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar