måndag 22 augusti 2011

Why aren't you in the US? Oh it must be so annoying for you to not know!

De frågorna som sägs i överskriften får jag höra några gånger per dag. Fast oftast på svenska. Men idag var det första dagen i skolan för min skola :) Där jag inte så gå iår men jag följde med iaf för att se alla :D Jag fick frågorna minst 20gånger! Vissa kom inte på att jag inte borde vara där fören jag kramat dom och då såg man deras förvirrade blickar och sen: o_o waaaait, why are you here!? XD Det var riktigt roligt men ganska jobbigt att alla frågar samma sak, varje vecka. Det är ju kul att alla bryr sig om mig och verkligen vill veta men....Om jag hade fått reda på något om USA, då hade jag sagt det :P Jag får panik varje gång jag tänker på att jag inte vet någonting, och skolorna har börjat i många ställen i USA redan! Det känns som att ingen familj vill ha mig och att jag kommer vara det första exemplet på en utbytis som inte fått familj och därför inte kunnat åka. Nu kommer jag vara helt ensam på skoldagarna eftersom jag inte går i skolan här...yay...forever alone!

1 kommentar: