måndag 29 augusti 2011

Packningen, eller mer rensningen?

Ikväll började jag plocka ner saker som jag vill ha med mig till USA, kläder alltså. Det blev mer en utrensning av gamla kläder. Nu har jag mindre än en halv resväska med kläder(ännu inte packat en massa andra saker som typ trosor och skor o ytterkläder o toalettgrjor o allt sånt!) Jag har också 2 stooora högar med kläder som ska ges bort/slängas och en liten del som ska stanna kvar hemma. Tog en paus nu för att se om "the host family" hade svarat på mailet och för att jag fick världens allergiska reaktionen av allt dammet som yrde bland kläderna...det är riktigt jobbigt att vara allergisk/känslig mot typ allt! Snart ska jag upp och fylla påsar med kläder :D


Kramisaaar! // Andréa som faktiskt kan säga att hon verkligen ska till USA nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar