måndag 29 augusti 2011

PLACERING!!!!

JAG HAR ÄNTLIGEN FÅTT PLACERINGEN JAG VÄNTAT PÅ SEN TYP MAJ 2010!!! :D:D:D:D!!!!
Jag ska till Michigan och ska bo i en stad som heter Holland, ganska komiskt va? Michigan ligger typ norrut ^^ Här är en bild:
 File:Map of USA highlighting Michigan.png
Sedan Holland ligger vid Lake Michigan. Det är en stad som är känd för sina tulipaner och holländska traditioner verkar det som...heheh...Det bor runt 40tusen invånare och det verkar vara en skit mysig stad!
ja som ni ser XD mycket holländskt.
Men det verkar jättefint med stränder och sånt :D

Jag ska för övrigt gå på en kristen privat skola.  Den börjar den 6e september(är överlycklig att jag kommer dit innan den börjar!!! Massor som åker nu kommer dit när skolan varit igång i typ 2-3veckor!)

Oooj jag har inte skrivit om familjen! Jag ska bo hos Brent&Lynelle och deras tre barn Megan,Benjamin och Marissa! De har även en hund, så det blir mycket skillnad från hemma!2föräldrar 0syskon och 0djur till 4föräldrar 3syskon och 1djur! Jag har skickat ett mail till dom men dom har inte svarat än :o hoppas dom gör det snart! Jag kommer förmodligen åka redan på TORSDAG! Denna veckan då alltså, om 3dagar knappt!
Men nu ska jag chatta lite mer och sedan gå och börja packa lite smått :D

Kramar <3 // Andréa som är väldans glad just nu!

1 kommentar:

  1. Tjooohooo! Härligt att äntligen få veta! Ska bli roligt att följa dina äventyr i Holland :)
    Ha det så superkul over there!
    Kram från stockholmarna!

    SvaraRadera