tisdag 2 augusti 2011

ÄR DET REDAN AUGUSTI!?!?!?

Hejsan alla mina käraste läsare! I'M BACK!!!
Jo jag har varit väääldigt inaktiv de senaste 3månaderna. Sorry 'bout that! Det har inte hänt så mycket sen sist så det är därför jag inte skrivit då jag kände att jag skulle hålla mig till USA saker som händer mest på bloggen.
Jag har inte blivit placerad än. Det är drygt. Väldigt drygt. Jag har smått panik över det. Jag menar, massa folk har redan åkt iväg och så sitter jag här och inte vet någonting. Det är iaf mindre än en månad innan jag senast åker nu iaf och om jag ska åka till New York lägret så är sista avresedatum den 11:e augusti...alltså om 9dagar PANIK. Liksom, vad ska jag packa? När ska jag säga hejdå till mina kompisar? Hur långt fram kan jag planera saker att göra? Kommer jag få åka till New York eller inte? och de stora frågorna: Vilka är min värdfamilj? och vart ska jag bo? Gosh...många frågor där som jag vill ha svar på så snart som möjligt :P Det som har hänt sen jag inte skrivit något är basically: Jag  har fått STS tröjan och väskan. Och jag har tagit sista Hepatit sprutan :P och that's it. Tror jag. Joooo mina kompisar gjorde en överasskningsavskedsfest åt mig!!! Det var awesome. Kanske kan ladda upp en bild för första gången i historien i denna blogg på den? :P Tack alla som var med och de som ville komma men inte kunde<3

Jag har föressten blivit ett 2NE1 fan. Det kom helt plötsligt för några dagar sen. Att jag började gilla dom dårå, innan har jag tyckt dom var ganska dåliga och nu ba "OH MY GOSH Dom är ju hur awesome som heeelst!!!" Så därför tänkte jag dela med mig av denna awesome låt:
Ugly av 2NE1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar