söndag 7 augusti 2011

New York lägret...byebye

Jag har varit förberedd på att jag skulle åka till New York på ett förberdelseläger en vecka innan jag åker till värdfamiljen sen jag anmälde mig. Alltså i över ett år. och nuuu så säger sts att jag förmodligen inte kan åka på det. Då senaste dagen jag måste ha allt klart är på måndag(alltså värdfamiljen och skolan och allt sånt). Jag vet 2 andra som är i samma situation så det känns väl lite bättre att man inte är helt själv, men ändå! Jag har panik varje dag nu. Det är skit jobbigt :/ Ena dagen vill jag åka hur mycket som helst och har panik över att jag inte får värdfamilj och andra dagen har jag panik för att jag inte vill åka alls...Fast det är flest dagar då jag får panik över att jag inte får värdfamilj :P Jag läser alla andras bloggar och fbstatusar om hur det si och så många dagar kvar tills dom ska åka eller hur dom har det i usa. Då blir man nästan deprimerad, jag vet ju ingenting! OM jag skulle få en värdfamilj idag eller senast imorgon så betyder det att jag ska åka till New York på torsdag. Alltså om FYRA dagar!! Hjääälp vill bara ha min värdfamilj nuuu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar