lördag 17 september 2011

Dag 17

Hejsan allihopa!
Idag har jag varit i USA i...17dagar,kanns som mycket langre! Jag har haft hemlangtan, varit livradd for hundennagra ganger till men nu kanns allt battre. Jag har skrivit dagbok varje dag sa att jag ska komma ihag vad som hant de har dagarna sa att jag kan skriva det har sen nar jag har internet pa min dator. Fattar inte riktigt varfor det tar sa lang tid menmen, sant e livet! Just nu sitter jag har och ska gora laxa, som jag uppenbart in gor just nu, fy skams pa mig. Vi ska lasa 2 artiklar pa typ 8sidor var och skriva en respons pa bada till Bibel, sa sjukt jobbigt da jag inte fattar nagat typ. Snart ska jag och shoppa med Lynelle och sedan ska jag fromodligen till skolan vid 5 for o kora "war games". Det ar typ en sak som kyrkan annordnar och jag ar inte med i den kyrkan men det ar helt okej att jag kommer for typ hela skolan gar dar. Nu maste jag sticka igen! Seeees!!!

Kramar till alla dar hemma som jag saknar nagat oerhort!//Andrea som nu kallas Angie

1 kommentar:

  1. Omg Angie! XP hahah It sounds pretty awesome there! Whats war games? O.o and if you get afraid for the sog just "GGggrrrr!" Back at it! :D Thats what I do and they don put up much of a fight ;P haha

    SvaraRadera