onsdag 7 september 2011

First day of school!

Sa igar var det forsta dagen i skolan. Det var inte sa nervost for jag madde skit daligt sa allt jag brydde mig om var typ att jag skulle klara mig igenom dagen. Alla var hur trevliga som helst! Jag somnade nastan pa lektionerna dock, men det var nog for att jag hade sa ont i magen och huvudet och for att vi bara lyssnade pa lararna. Lektionerna ar runt 40-50minuter langa sa det gar hur snabbt som helst. Liksom, man hinner knappt gora nagat alls! Jag fick laxa forsta dagen i skolan och jag var den enda av barnen som fick det i familjen sa det var ganska jobbigt. Jag gick och la mig runt 8 och da kom Lynelle in och fragade hur jag madde och sa att hon trodde att jag och min kropp hade hemlangtan.Da borjade jag grata som en galning fast jag inte ens hade tankt pa det innan. Sedan visade det sig att jag hade feber sa jag stannade hemma idag fran skolan. Det borde jag inte gjort da jag vaknade med ingen feber och bara lite ont i huvudet. Sedan sa Toby(hunden) satt i sinbur och han ylade och bad sa mycket om att fakomma ut och det lat verkligen som han plagades sa jag slappte ut honom. Da blev han helt vild och forsokte attackera mig och sant, blev livradd och stangde in mig pa rummet och grat ige, sa typiskt mig. Sedan ringde Lynelle och jag fragade vad jag skulle gora. Hon trodde att han behovde ga o bajsa sa jag tog ut honom pa en promenad och han bajsade. Sedan nu har jag gjort sa han far ga runt i tradgarden, hoppas att han mar bra dar ute. Lynelle ska komma hem nar som helst nu och vi ska ga pa halsoundersokning for att jag ska fa borja i volleybollen. Tydligen har de Volleyboll forst, sedan basketboll och sen soccer. Sa vi kan gora alla dom. De ska fixa internet snart

Kramrkam!?Andrea!

1 kommentar:

  1. Hej Andréa!
    Stackars hundrädda Andréa som blir "attackerad" av en överlycklig hund. Har dom svarta bajspåsar även i USA?
    Va' kul att du kan få delta i alla sporterna. Hur många ggr i veckan blir det träning?
    Här hemma är det fortsatt regnperiod. Vi skulle behöva lite av eran sol.
    Vi väntar intensivt på att kunna "skypa" med dig.
    Massor med kramar från oss 2.

    SvaraRadera