lördag 3 september 2011

Hej allihopa!
Forlat for att jag inte skrivit nagat sen jag kom hit. De har bara internet pa sin dator sa jag har inte velat anvanda det sa mycket.
Jag har det hur bra som helst har! Det enda jobbiga ar att jag ar sa sjukt trott! Jag sover typ 9-10timmar per natt och anda ar jag trott mitt pa dagen redan. Har liksom inte kommit ifran jet lagen an.
Jag har skrivit massor pa Word pa min dator som jag ska lagga upp sa fort jag kan men tills dess for ni vanta!
Sa nu ska jag ga, hejda!

Kram till alla|| Andrea!

2 kommentarer:

  1. Hej älskling!
    Kul att du skrivit på din blogg.
    Lägg gärna in bilder på hur det är "over there"
    Pussar å kramar från
    Mamma å Pappa

    SvaraRadera
  2. Hej Andrea,
    nu har vi registrerat kontot för farmor å farfar så nu kan dom kommentera dina inlägg.
    Vi har fått fika, det ösregnar ute.
    Du har det säkert bättre där du är.
    Skriv snart, vi väntar på nyheter.
    Hur var det i skolan idag?
    Kramar från oss 4

    SvaraRadera