onsdag 2 november 2011

2månader!!

Dag 62:
Idag är det precis 2 månader sedan jag åkte till USA. Helt sjukt!!!
                             Titta, jag börjar lära mig hur man skriver ”paragraphs”(vad det nu heter på svenska) på amerikanskt vis! Ni ska bara veta hur många skrivregler är helt tvärtom här och i Sverige!! Allt är annorlunda. Så jobbigt!
Hahah jag skulle precis öppna en ”child-proof”sak. Tog mig typ 5minuter att öppna den medans min värdmamma sitter och skrattar på sig för att jag inte får upp den haha så sjuuukt kul!
Idag hade jag historie och kemi prov. Kemiprovet gick bra men historieprovet gick hur dåligt som helst, som vanligt. Dom två ämnena är mina sämsta ämnen haha. Har 86 och 88% i dom. Så typ B.
Imorgon åker jag till Washington D.C!! Helt sjukt vad kul det ska bli :D Alla utbytisarna är helt sjuka så det kommer bli awesome.
Åh och jag har power plus imorgon och vi kommer vara typ 4stycken i min grupp, alltså halva gruppen, för alla är typ bortresta, helt sjukt! Vi kommer ha så mysigt men kommer behöva städa som galningar. Menmen, det är kul! Och vi har mindre tid att jobba nu för vi äter i skolan o sånt :D Tihi.
Jag skrev precis klart min epik. En 5 sidor lång berättelse, mamma nu får du allt va stolt! Jag krattade även löv med syskonen. Hela trädgården, tog seriöst typ 2 timmar och ojojoj vad trötta vi var. Var stressad och irriterad hela tiden dock. För jag behövde ju skriva berättelsen men så var jag tvungen o kratta löv istället. Men nu är allt bra för det funkade ju :D Annars hade jag suttit nu och panikat. Aja, nu ska jag läsa lite och sen sova! Måste upp 6.20 som vanligt! Kommer inte komma hem fören typ måndag eftermiddag, alltså hem hit dårå. Så kommer nog inte vara inne på internet alls! Kommer ta mycket bilder dock!  Ses J

1 kommentar:

  1. Wow, krattar löv vad har hänt med vår tjej, hade du ingen förhandlingsteknik för att slippa det:o) Jag är imponerad!

    SvaraRadera