söndag 18 december 2011

Förlåt för att jag är så lat och inget skriver :(

Hejsan! Nu var det ungefär 1½månad/er sen jag skrev sist. Känner mig väldigt lat. Har liksom aldrig orkat lägga upp saker. Jag har typ hela min dagbok fylld med saker som jag borde skriva in men orkar inte just nu. Okej så idag är det dag: 108...HELT SJUKT! Märkte att jag skrev "helt sjukt" hela 3 eller 4 gånger i mitt förra inlägg, ska försöka bli bättre.
Men iaf, så det som har hänt är basically: Jag har varit i Washington D.C, jag har haft roligt/jobbigt(med läxor) i skolan, gått i kyrkan som vanligt, tagit exams och har nu jullov! Är så himla glad, JULLOV! Kan inte fatta att det är sant, är det verkligen redan jul? Ojoj vad snabbt tiden har gått.
Idag så vaknade jag vid 9, åt frukost, tog ut hunden. Sedan så bara slappade vi i typ 2-3timmar(väääldigt ovanligt). Sen så åkte vi till Granny's hus och dukade inför hennes partaay imorgon. Vi hälsade även på farfars affär typ, en second hand affär, det är så roligt att gå i dom! Vi gick till biblioteket också men de hade inte boken jag ville ha inne :/ Så fick ta några andra.
Juste jag gick ut med hunden innan vi åkte också, och efter...Kände mig som om det var mitt jobb o gå ut med honom idag. Liksom, vanligtvis så blir jag tillfrågad om jag kan gå ut med honom typ 2ggr i veckan, men idag så blidde det 3 gånger på en dag, så det var lite jobbigt. Men det var snö ute så det var härligt!
När vi kom hem så kollade jag på ett avsnitt av Invincible Youth(gosh vad jag älskar den serien!) och sen åt vi. Vi åt medans vi kollade på en film som hette "Father of the Bride", den var riktigt rolig för pappan vart värsta kopian av Brent, min värdpappa.
Efter det åt vi efterätt(glass :D) och så spelade jag, Megan och Marissa Monopol. Jag kom på 2a plats, menmen, bättre än att förlora! Och nu så sitter sängen och skriver detta, så Godnatt allesammans!

Tusen kramar till alla jag älskar!// Andrea <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar