fredag 18 mars 2011

STS utbytesläger

Hallojsan allihopa!
Idag ska jag då på ett läger som sts anordnat för utbytesstudenter som ska åka till USA 2011/2012. Det ska bli så himla kuuuul!!! Är skit nervös dock...brukar inte vara nervös för sådant här? Har läst några bloggar och alla är osäkra på en sak: hur mycket man ska packa. Likadant är det för mig. Känner att detta verkligen är ett i-lands problem, liksom, egentligen borde man bara packa något och inte bry sig. Jag är inte riktigt en normal tjej(normal finns väl inte direkt men de flesta jag känner är sånnahär) som packar någon dag eller två innan och packar ned hur mycket som helst. Jag packar bara exakt det jag tror jag behöver och gör det precis innan jag ska åka. Just nu tex. ska jag åka om runt 20min och jag har inte packat klart ^_^ Läste att vissa kommer enda uppe från norrland hit! fatta, här sitter jag en timme innan helt lungt i köket medans hon åkte igår kväll, konstigt känns det. Men det ska bli så himla kul att kunna prata av sig med allt folket och bara ha kul!!! Jag undrar om det kommer komma några killar alls då alla jag vet är tjejer än så länge XD Jag är också orolig för att jag kommer vara typ ensam eller sist att komma dit och vara helt lonely liksom...AJA nu måste jag fortsätta packa!!


Kraaam~  // Ami-Chan 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar