lördag 5 mars 2011

JAG ÄR FRISK!...tror jag?

Hejhej mina kära läsare! Efter den dagen jag skrev om mådde jag dåligt enda fram till fredag...trevligt va? Och nu har jag inte ont i huvudet,magen eller spykänslor så är värsta über glad! MEN...det känns som jag håller på att bli förkyld!? >_< Detta får inte vara sant, vill verkligen bara MÅ BRA! Aja...
Idag tänkte jag skriva om vad jag har kvar att göra innan det bär av till USA, detta är både för mig själv och för andras intresse.
Okej så det jag har kvar är:
*USALäger 18-20mars :D(detta är ju SNART!?!?!?) Då ska vi bo på stenungsunds nånting och alla är utbytisar YAY!
*Jag ska ta sista Hepatit A sprutan runt maj någon gång.
*Jag ska ta TBC-test (är typ rädd för det här), har inte kunnat göra det innan då det inte får vara äldre än 6månader innan man åker.
*Jag måste skaffa Visum, vilket innebär mycket pappersarbete, mycket pengar och en resa till Stockholm. Kanske skulle åka dit med Emelie under sommarn nån gång, så kan passa på under tiden kanske?
*Jag ska få min familj. Detta är nog det jag vill helst, jag vill få min familj NU! Men eftersom jag aldrig har tur på sådanthäringa kommer det sluta med att jag får det i september, 1 dag innan jag åker.
*Jag måste lämna in en "studieuppehåll"lapp! (får absolut INTE glömma detta...)

Sedan vet jag inte mer :o men detta är väl ganska mycket som det är kvar att göra tycker jag? Om jag inte hade haft mer än att vänta på familjen just nu hade jag nog freakat ut totalt. Så det är bra att jag har saker kvar att göra för då längtar jag efter dom också och vet att jag kommer närmare och närmare...DESSUTOM  så har jag märkt att det är runt 6månader kvar tills jag kanske ska åka :D:D:D:D!!! Det kan vara 7 också...men fatta ETT HALVÅR!!! Jätte kort ju, Wihiiii~

Men nu måste jag gå för jag ska städa köket och sedan åka med mamma och shoppa och sen ska jag på LASERDOME! YAY det är sp himla kul och sen middag :D hihih rolig dag idag!

Kramkram~//Andréa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar