onsdag 9 mars 2011

Helgen/Veckan

Helgen: Som sagt skulle jag spela Laserdome och sedan gå på middag på lördagen. Laserdomen var HUR KUL SOM HELST! Vi var typ 39st som spelade o_o så det var folk överallt! Hahaha! Och vet ni vad det roligaste var?(okej, jag skryter ganska mycket om det här men jag är så sjukt stolt xD) Jag kom 2,3,3 på spelen O_O fatta!?!? AV 39st!!!! XD +att jag slog alla mina vänner jag var där med varav 5st var killar som jag trodde ägde sönder.
Sedan åkte vi hem. Jag och 4killar åkte buss och de andra 3 åkte bil. Vi fastnade på Nils Ericson i typ 1½timme för att bussen inte kom T_T Fatta vad jobbigt!? Och vi kom en timme sent till middagen. Mer tom. Men iaf middagen var skit kul :D Det var jättekul för två från skåne var med och jag träffar dom jättesällan :) (fast dom var med på laserdomen också). 
På söndagen gjorde jag nog inget speciellt...kommer inte ihåg faktiskt xP. 
Måndagen var jag i skolan, vanlig dag. På gympan spelade vi Innebandy och jag vann på en övning vi skulle göra ;D Markus blev inte lite sur då han var 1poäng ifrån att vinna och så går JAG och vinner, jag som inte är bra på något(mest enligt honom, men även enligt mig).
Efter gympan kände jag mig lite förkyld men följde med några kompisar till stan. Jag gick runt i 3timmar i stan med världens förkylning, näsan och ögonen bara rann och jag nös och nös XD det gjorde jag även hela kvällen så jag gick inte till skolan på Tisdagen. Inte heller idag gick jag till skolan då jag inte orkade...för vi hade bara 1 lektion och då skull jag åka buss 2 timmar och ha lektion 1 timme och vara förkyld under hela. Nej tack. Nu tänker jag titta på tv och spela sims :D Farfar kommer nog snart också ^^ 


Kraaaaaam//Andréa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar