torsdag 2 december 2010

Sjuk...för tredje gången?

Hey ;D
Vad har jag gjort de senaste 2dagarna? Jo, igår så fick vi tillbax matteprovet och religionsinlämningen...visade sig att jag bara fick 1enda fel på matteprovet ;D och på religionen fick jag VG, jag vet, jag borde vara hur stolt som helst men när alla andra fick VG+ eller MVG så kände man sig ganska dålig o_o men jag var typ den som fick bäst på matteprovet i hela klassen...så jag borde vara stolt ändå :D!!! När jag kom hem satt jag vid datorn lite och märkte att jag fått email från min engelskalärare...(gosh jag är seriöst rädd för honom o_o'', fast det är typ alla i min klass sen han sa att vår klass var den sämsta han någonsin haft och fick typ ett aggritions(stavningshjälp please?)utbrott på oss. Men iallafall så kommer jag inte ihåg exakt vad han sa...ELLER JOO han sa att vi inte behövde ha en intervju utan att det räckte med att han bara skrev i det och skickade tillbax det...han vill träffa mig så lite som möjligt verkar det som, aja jag vill ju inte träffa honom så :D! Och sedan så kom pappa hem och vi gick upp och la oss i mammas o pappas säng o pratade :D och han var über stolt över mig o_o kändes ovant. Då fick jag reda på att vi skulle till Farmor och Farfar om kanske en kvart. Jag blev jätteglad för jag har inte sett dom på en månad för de  har varit på Cypern och spelat golf hela måndagen o_o(lyckostar!) MEN jag hade så himla ont i magen under hela kvällen så mestadels av tiden spenderade jag i deras iskalla soffa T_T. När jag vaknade idag hade jag inte lika ont i magen men så fort jag tänkte på mat höll på o spy typ o_o så jag stannade hemma. Jag har inte ont i magen längre men kan inte äta särskilt mycket än :S Idag har jag inte gjort någonting. Jag har läst lite utbytesbloggar...om folk som är i Japan :O fick mig typ att vilja åka dit också, men sen kom jag på att jag kanske inte ville det ändå. Men jag vill hur gärna som helst lära mig Japanska :D!!!! Ska försöka göra det när jag kommer hem från USA ^^ Jo jag målade naglarna idag också :D Rosa ^_^ mwihi, ni som känner mig vet att jag inte är något Rosa-fan precis men jag gillar faktiskt just den här nyansen :O (det var min farmor som sa, men Andréa, du måste iaf ha ett rosa nagelack!!!! och så köpte vi det.) Juste!! Jag fick en mascara av farmor också :o tydligen "det allra senaste" så hon ville väl att jag skulle bli hur förvånad som helst och hoppa av glädje...men ja ba: jo tack :D jag får se om den passar mig. (jag är inte bra på smink o_o). Men nu får jag ta och avsluta. Jag tror jag inte kan skriva korta inlägg...men jag menar, vem vill läsa några få raders inlägg hela tiden? Jag stör mig iaf skit mycket på folk som skriver kort i bloggar haha :D Ska se på Robinson idag och sedan imorgon ska jag vara hemma och städa :S Mamma sa att när jag ändå var hemma kunde jag ju dammsuga hela huset...


Godkväll mina kära läsare :D
Kramisaar :3 // Andréa 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar